Calitatea, condițiile de muncă și durabilitatea (inclusiv mediul) sunt aspecte esențiale ale realizării muncii noastre. Politicile noastre în aceste domenii fac parte integrantă din politica generală a Eekels. Eekels a ales să-și stabilească modul de lucru încorporând aspectele legate de calitate - condiții de muncă - durabilitate. Sistemul nostru de management al calității pune, în primul rând, accent pe faptul că este responsabilitatea fiecărui angajat de a livra calitatea într-un mod sigur și sănătos pentru oameni și mediul înconjurător. Calitatea, condițiile de lucru și durabilitatea sunt toate reglementate într-un singur sistem și toate au propriile obiective specifice.
Personalul Eekels este conștient de faptul că datorează existența clienților săi. De aceea, calitatea serviciilor, sistemelor și produselor sale răspund cerințelor și așteptărilor clienților săi și respectă standardele juridice și sociale. În plus, se străduiește să aibă relații pe termen lung cu clienții și furnizorii. Aceasta explică misiunea sa: "Partener în soluții tehnice". Scopul Eekels este de a atinge calitatea cerută prin controlul și îmbunătățirea continuă a proceselor companiei.
Pentru a garanta calitatea și a câștiga încrederea clienților, Eekels și-a stabilit metodele de lucru în sistemul de management al calității - care este verificat periodic de management și care, dacă este necesar, este ajustat prin îmbunătățiri organizaționale. În același mod se solicită și furnizorilor o garanție pentru sistemele, produsele și serviciile lor.
Foarte importante sunt pentru organizația noastră:
Sistemul nostru de calitate este certificat ISO 9001:2015.
La Eekels grija condițiilor de muncă impune asigurarea la cel mai înalt nivel al siguranței, cea mai bună protecție posibilă a sănătății și promovarea unui loc de muncă plăcut pentru toți angajații. Obiectivul nostru este zero accidente.
Reguli de bază:
Comunicarea cu angajații este în limba română. Cei care nu vorbesc nativ această limbă o vor face într-o limbă pe care o înțeleg. În cazul în care un angajat a fost implicat într-un accident, Eekels îi oferă angajatului un post cu atribuții mai ușoare, în conformitate cu posibilitățile sale.
Sistemul de sănătate și securitate la locul de muncă respectă legea privind condițiile de muncă și este (cu excepția Unității din România) certificat pe baza SCC ( în olandeză VCA ) versiunea 2008 / 5.1.
De ce o afacere durabilă? A face afaceri durabile oferă perspective și stimulează inovarea. Depășirea deficitului într-un mod inteligent și căutarea celor mai durabile soluții nu face parte doar din descrierea muncii, dar oferă și oportunități de piață și inspiră.
Eekels crede că, făcând afaceri într-un mod durabil, este singura modalitate de a face afaceri, atât în prezent cât și în viitor. Proactivitatea este o necesitate, relaxarea nu este o opțiune. Eekels își asumă în mod serios responsabilitatea socială. Există mai mulți pași care trebuie întreprinși, dar ambițiile noastre se extind mai departe: compania își propune să se remcarce în mod pozitiv pe piețele noastre în ceea ce privește durabilitatea.
Eekels, împreună cu companiile sale surori din cadrul TBI, dorește să joace un rol mai important în afaceri durabile. Suntem dispuși și capabili – prin urmare o facem. Se lucrează pentru a deveni un "jucător proeminent" în trei etape. În primul rând, trebuie să facem curățenie în propria grădină și să fim hotărâți. Această etapă s-a încheiat în 2015. Cea de-a doua etapă a fost numită "Creșterea valorii" (2015 - 2020). Prin această etapă se așteptă ajungerea la etapa a treia, în 2020: ocupare poziției de "jucător proeminent și decisiv".
Eekels este certificată nivelul III pe scara perfoamanței reducerii emisiilor de CO2.